Oj

Ojsan, vart tog jag vägen? Jag glömde helt bort bloggen, var helt upptagen med att fira påsk, fotografera och bara vara. Har helt otroligt mycket bilder att ordna! I torsdags fick jag fotografera fina Josefine, har 100+ bilder att gå igenom. Fredagen bjöd på en helt sjuk härlig fest. Lördagen var en mys dag och söndag tom måndag har spenderats i Danmark och firat påsk hos morfar. Har bilder från trädgården, från kvälls promenaden och från en runda i Dyrehaven, har fotat rådjur. Hoppas någon bild blev bra!
 
Suttit och rengjort kameran, linserna och sensorn. Det behövdes, men nu är Black Betty ren igen. (Min D90 heter så, ja jag har döpt den. Ja, jag är en nörd :)) Ska möta upp Ronja för en fika i parken, samt övertala henne till att bli fotograferad! :) Bjuder på en selfie från helgen.
 
 
 
 
 



Kom ihåg mig?