Sweden Rock Festival

Har deppat en hel del denna våren, för att jag inte hade råd att åka till Sweden rock festival. Men i helgen så gav svärmor mig pengar till biljetten! ♥ Jesper fick en innan, så det var bara jag som fattades. Jag satt nästan med tårar i ögonen. Är så tacksam för att jag har så fin familj. Jag har lite annat nytt också. Jag börjar nytt jobb imorgon, så detta är min sista dag på praktiken. Lite tråksamt, men ska bli skönt och få en fot in i arbetar branchen igen. Och att tjäna pengar. Kommer att jobba inom dansk kundtjänst, och det är på 75 %. Så jag sticker till SRF efter jobbet på torsdagen, om jag inte kan byta bort just den dagen. I vilket fall som helst så kommer jag inte att missa några band som jag absolut måste se :D Banden jag vill se är då:
 
Alice Copper, Rob Zombie, Electric Banana Band, Skillet, Kvelertak, Black Sabbath, Wasp, Death SS, Within Temptation, Volbeat, Arch Enemy, Avatarium och Asphyx.
 
 
Några band du känner som jag bara måste se om inte är nämnda ovan, är dock inte där på onsdagen!



Kom ihåg mig?